2012年10月16日火曜日

29 Nu kaleidoscope



Hi, I'm TSUKA.ZMGN from Japan. I made NU KALEIDOSCOPE.

どうも、TSUKA.ZMGNです。NU KALEIDOSCOPEという画像をつくりました。





One day, showed me a video of when my friend went on a trip to the Tohoku region of Japan.
I was inspired by the kaleidoscope of Japan, which has been included in the video.

ある日、友人が東北旅行に行った時のビデオを見せてくれましたのですが、
そこに映ってた万華鏡がすごく綺麗でインスピレーションを受けました。


Look at the kaleidoscope, I think I can not make myself.
I had gone up there is can this image.

それを見て自分でも作れないかーと考え、作ってみたのがこの画像たちです。


I was excited to see this. I had not imagined myself I can be such a wonderful thing.

こんなイイ感じに仕上がるとは予想外だったので、自分でつくってびっくりしました笑


This image from the accident was completed.
I've created using video editing software.

ほぼ偶然完成したものです。しかも、動画編集ソフトを使ってつくりました。


I'll upload the finished images and experimenting with various.

色々試しながら、出来あがった作品をアップロードしていこうと思います。


I'm happy for the people involved in such creative artists and designers, it becomes a material collection draws inspiration.

アーティストさん、デザイナーさんなどクリエイティブに関わる人達の
インスピレーション用の素材集になれば嬉しいです。

I'm up to 29 first!
まずは29個アップ!































0 件のコメント:

コメントを投稿